Oilersfamilien i folketoget

Publisert: 1 min lesing

Nasjonaldagen nærmer seg. Hockeybyen Stavanger gjør seg tradisjonen tro klar til folketoget. Alle som ønsker å feire 17. mai sammen med Oilers og Stavanger Hockey er velkomne til å gå under våre faner.

Toget starter 16.00 og følger traseen over Storhaug med Nytorget som endestasjon. Oilers og Stavanger Hockey går som nummer 8 og 9.

Vår oppstilling før avmarsj blir i området Olav V gate, Haakon VII gate, Kongsgårdbakken.

Oppmøte senest 15.30.

Fyldig informasjon om 17. mai-programmet i Stavanger finner du på denne linken.