En jubileumskamp verdig

Publisert: 1 min lesing

Storhamar er laget Oilers har møtt flest ganger i sluttspill. Der i blant i fire finaler. Laget ledes i dag av treneren som for alvor satte fyr på Oilers-historien med klubbens første tittel i 2010. En kamp mot gutta fra Innlandet var med andre ord en flott ramme for lørdagens jubileumskamp i DNB Arena.

Og lagene på isen leverte spenning til siste slutt. Det måtte til slutt straffeslagskonkurranse til for å kåre en vinner.

Der trakk Petter Thoresen og co. det lengste strået, og tok dermed ekstrapoenget med seg på flyet tilbake til Hamar. 

735c7466-528e-47d6-902e-20b050019efc